Algemene voorwaarden
Alle producten op onze website zijn excl. 9% btw of 21% btw
Alle huurproducten zijn excl. op-afbouw tenzij contractueel afgesproken tegen vergoeding
Opdrachtgever zorgt voor stroomvoorziening 230 volt / 16 amp. / vrije groep afgezekerd & goedgekeurd op locatie binnen straal van 1 mtr. voor gehuurde product.
Afleveren / transport
Let op : Het is mogelijk dat wij met vrachtauto’s afleveren. Het kan zijn dat uw locatie een vrachtwagen inrij verbod heeft.
Contoleer of uw locatie goed bereikbaar is voor auto, bestelbus, vrachtverkeer en milieuzones ook smalle wegen en vrije doorgang objecten – gewicht – breedte – hoogte.
bv. bomen – takken – struiken – balkons – uitstekende geparkeerde auto’s op b.v. een gracht of parkeerplaats – lage tunnels – fietspad autoverbod – uitstekende verkeersborden – park – hekwerk – uitstekend dak over de inrit – gracht – paaltjes – binnenstad
Geef ons tijdig door dat uw locatie mogelijk niet voldoet aan makkelijk laden & lossen.
APV toegestane regels voor laad – los tijden leveranciers. Sommige locatie mogen alleen doordeweeks tussen 07.00 t/m 11.00 of na 20.00. Bij winkelcentra, straten, parken zijn automatisch verzinkbare palen voor selectieve toegang van auto’s.
Speelautomaten zoals flipperkasten en arcadevideogames kunnen niet worden afgehaald door klant. Deze worden door ons gebracht en gehaald wegens schade risico tijdens transport of installeren.
Heeft u een inrit toestemming geregeld voor ons, bij afd. verkeer van gemeente, politie, bewaking of verkeersregelaar ?
Om op tijd op uw bestemming te komen kan het zijn dat een portier / bewaking met leverancierslijst / kenteken controle aanwezig is die transport kan vertragen i.v.m. entree controle zoals beurs – festival terrein – tijdslot – entree-parkeerkaart – douane – haven – penitentiaire inrichting – luchthaven. Anders kan het gebeuren dat de huurgoederen te laat arriveren op uw locatie.
Let op ! Aantal steden in Nederland hebben een milieu verbod voor vrachtverkeer, indien uw afleveradres in de milieu zone zit, moeten wij de kosten voor milieu vergunning doorberekenen.
Optie
U kunt bij ons een optie plaatsen voor een huurart. of dienst. Deze blijft in optie staan voor 24 uur.
Deze kunt u ook voor een langere periode in optie houden, alleen wel in overleg.
Indien een andere klant in deze periode hetzelfde product of dienst aanvraagt, kan de optie vervallen als u niet meer bereikbaar bent binnen 24 uur.
Huurmateriaal
Hieronder beschreven leest u materiaal voorwaarden, leest u deze ook aandachtig zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
U huurt materiaal in. Dat betekent dat huur product niet splinternieuw is maar gebruikt. ( zoals bv autoverhuur, gereedschap )
Er kan altijd een beschadiging aan de materialen zijn, of is iets los zitten. Wij geven u altijd een zo goed mogelijk huur product mee.
Alle materialen worden goed onderhouden, schoongemaakt en nagekeken voor dit aan u wordt verhuurd
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, en evt. klachten snel redelijkerwijs op te lossen.
Huur materiaal kan afwijken van de foto qua afmeting en doorgegeven maten dus houdt rekening met extra ruimte en marges.
Wij vinden het belangrijk als u bv. beurs of bedrijfsfeest heeft, om ten alle tijden bij ons langs te komen om materiaal te bekijken zodat het voldoet aan uw verwachting. Wij hebben immers geen inzage welke sfeer, locatie of gasten u verwacht. Als u daar geen mogelijkheid voor heeft, stuur dan vooraf een collega zodat op de huurdatum geen misverstanden kunnen ontstaan.
Betaling
Wij hebben geen pinautomaat. Betaling geschiedt via contante betaling of per bank indien mondeling of schriftelijk afgesproken door carecaverhuur.
In sommige gevallen moet u direct contant betalen ( bv borg ) bij afhaal magazijn of bij aflevering van het gehuurde.
Wij kunnen u de huur ontzeggen als er geen betaling heeft plaatsgevonden bij afleveren of afhaalbasis van de gehuurde materialen.
Als er contractueel nog geen bedrag is overgemaakt vlak voor aanvang van het evenement zullen wij niet gaan rijden met onze huurmaterialen.
U kunt op afspraak bij ons de huurgoederen van te voren komen bekijken in ons magazijn.
——————————————————————————————————–
In sommige gevallen kan het zijn dat carecaverhuur een deel of het gehele bedrag aan u terug stort.
Huurmateriaal is defect / beschadigd bij ophalen door huurder op ons magazijn na testen / controle, of direct geconstateerd bij afleveren door carecaverhuur op uw locatie en kan niet meer worden hersteld of vervangen worden door verhuurder.
Huurmateriaal kan niet gebruikt worden door de klant vanwege ontbrekende schakelaars of missende onderdelen.
Ten alle tijden nemen we een klacht serieus en zullen deze in overleg met de klant redelijkerwijs snel en vakkundig proberen op te lossen wat in onze macht ligt.
Borg
Wij kunnen u in bepaalde omstandigheden voor artikelen borgsom in rekening brengen, afhankelijk van het product wat u huurt.
Ook vragen wij als u goederen huurt om een geldig legitimatiebewijs. Wij zullen daar kopie van maken.
U bent als niet verplicht ons deze te tonen, echter kunnen we dan geen huurartikelen meegeven.
Regels en voorwaarden
Wij kunnen onze huurmaterialen in sommige gevallen niet leveren of aan u verhuren indien :
Nog geen betaling en ondertekend contract ontvangen voor het evenement
Onmogelijke aflever locatie:
etage – te kleine lift – te kleine ingang / deur – te laag plafond – verkeerssituatie – geen parkeer mogelijkheid – schip – boot – pont – kade – parkeerdek – lage tunnel – ingang geblokkeerd ( zie ook rubriek afleveren / transport )
de locatie is te ver verwijderd van het laad of los punt ( indien dit zo is zult u hulp moeten regelen )
de locatie heeft geen pad of normale weg om er te komen. bv : smalle brug of brug max gewicht – B weg – te korte indraaibocht – modder – zand – gras – park – fietspad – voetpad – grind – keien – houten vlonders – steiger – te smal door vaste straat objecten – laaghangende takken – bomen – struiken – trap – draaideur – parkeerdek max gewicht – weiland – sportveld – kans op wegzakken.
er is een milieu zone of verbod voor vrachtverkeer
wij niet kunnen leveren ivm demonstratie of event rondom locatie adres en wij aanwijzingen moeten opvolgen van overheid of verkeersregelaars.
het niet kunnen assisteren bij hulp van op-afbouw terwijl contractueel afgesproken.
diefstal / oplichting
vermoeden dat het evenement niet goed wordt begeleid.
vermoeden dat wij imagoschade kunnen oplopen d.m.v. pers, media, demonstratie, (mening) uitingen, pornografie, religie, politiek, kans op ongevallen, en belediging van derden.
Wij moeten aanwijzingen van politie / hulpdiensten opvolgen die ten kosten kunnen gaan van event of huurperiode. Compensatie is dan niet mogelijk.
Bij ophaal van onze huurart. door huurder met aanhanger of ( bedrijf – vrachtwagen ) auto, die na het laden niet voldoet aan wegenverkeerswet bv uitstekende delen die gevaar opleveren, te hoog beladen voor tunnel schade, geen spanbanden en dekens, zodat huur art. niet goed vast zitten en kans op schade tijdens transport, ernstig gevaar voor mede passagiers bij volproppen van huurgoederen in de auto, geen zicht op buiten spiegels. Indien u wordt staande gehouden door verkeerspolitie valt dit onder eigen verantwoordelijkheid.
Geen borg betaald of legitimatie kunnen tonen. geen contract ondertekend door teken bevoegde van de organisatie.
Geen geldig legitimatie bewijs, geen geldig email adres / niet gekoppeld aan bestaand domein ( dus geen gmail of hotmail etc.) geen adres of telefoon nummer kunnen traceren die is gekoppeld aan de huurder.
slecht tot zeer slecht verwachte weersomstandigheden met kans op extra schoonmaak kosten, ernstige beschadiging of letsel.
mogelijk schade door regen, condens, vocht op automaten of apparatuur..
vermoeden voor vandalisme / criminaliteit / diefstal.
vermoeden van calamiteiten / onrust / rellen op een locatie.
Te weinig of geen reclame gemaakt van ons bedrijf ter compensatie van onze gratis of korting sponsoring van onze producten zoals mondeling of schriftelijk overeen gekomen
stroomvoorziening is niet of slecht geregeld door opdrachtgever.
Reclame/exposure op onze huurart. zonder overleg, stickers – banner – verf – spijkers in materiaal – vlaggen.
Kans aanwezig op onherstelbare beschadiging.
Toeslag
Wij berekenen een toeslag op weekend, feestdagen & levering tussen 18.00 uur & 06.00 uur
Waarom betaalt u van te voren ?
Als onze producten worden contractueel geboekt voor uw datum en wij houden het product voor u gereserveerd tot de huurdatum.
Is dat veilig ? Jazeker ons bedrijf is transparant en bestaat ruim 25 jaar, komt afspraken na als u dat ook doet. U kunt altijd bij ons langskomen op kantoor voor gesprek of bezichtiging.
U wilt er ook zeker van zijn dat wij uw bestelde huur product niet aan iemand anders verhuren, daarom ontvangt u een contract en factuur vooraf.
Wij leveren aan overheid, multinationals, mkb, stichtingen, sport clubs, onderwijs, particulieren en zorg
Als wij uw ondertekende contract hebben ontvangen en betaling is gedaan, zullen wij het huur product voor u reserveren en staat het gereserveerd in onze agenda.
Na verloop van tijd en meerdere bestellingen kunnen we voor u een account aanmaken en factureren we achteraf.
Mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor het evenement niet kan doorgaan wegens maatschappelijk gegronde redenen kunt u met ons contact opnemen. bv crisis, calamiteit, epidemie, oorlog, brand, overlijden, rijksoverheid reglementen.
Annulering
Bij een ondertekend contract die wij met u zijn aangegaan houden wij de materialen voor u gereserveerd.
Toezegging via mailwisseling / correspondentie of mondeling is bindend, immers houden wij de materialen voor u gereserveerd.
Bent u niet 100% zeker dat evenement doorgaat, plaats dan alleen een optie voor bepaalde afgesproken tijd,
Bij annulering door huurder van de afgesloten mailbevestiging / huurovereenkomst zullen wij annuleringskosten in rekening brengen.
annulering kosten contractant / conditie voor de uitvorende huur datum :
3 weken = 10%
2 weken = 25%
1 week = 50 %
24 uur = 100%
Indien u nog vragen heeft over bovenstaande voorwaarden kunt u dit altijd mailen naar info@carecaverhuur.nl